Click to order
КОШИК
Total: 

Доставка та оплата

Екофренд — це магазин свідомого споживача, де можна знайти предмети щоденного вжитку багаторазового використання чи екологічніші альтернативи.

Ми хочемо, щоб ваші покупки були максимально приємними, тому пропонуємо зручну систему оплати та доставку по Києву та за його межами.


Оплата
Ви можете оплатити замовлення на банківську карту:
• Приватбанк: 5363 5423 1022 0950
• Монобанк: 5375 4141 1564 4212

Ми працюємо по 100% передоплаті.


Доставка
Доставка по всій Україні здійснюється:
• До відділення Нової пошти
• Адресна доставка кур'єром Нової пошти
• Відправлення товарів протягом 24 годин пicля замовлення, вартість згідно тарифів перевізника (орієнтовно 40 грн)
• При замовленні на суму від 500 грн — доставка БЕЗКОШТОВНА.


Обмін та повернення
Для того, щоб зробити повернення або обмін товару належної якості, переконайтеся в наступному:
- пройшло не більше 14 днів днів з моменту покупки (без урахування дня покупки)
- збережений товарний вигляд;
- товар не був у використанні;
- товар не входить в список товарів, що не підлягають поверненню відповідно до законодавства;
- в наявності вся комплектація товару, в тому числі упаковка без пошкоджень.

Згідно статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" предмети сангігієни та зубні щітки поверненню та обміну не підлягають. Джерело за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-91-%D0%BF

У разі виявлення дефекту товару:
- Ми відповідаємо за якість нашої продукції, тому безкоштовно зробимо обмін товару або повернення коштів за нього в разі виявлення на продукті значного виробничого браку або дефекту
- При відправці транспортною компанією «Нова Пошта» кожна посилка страхується на повну суму вартості продукту. У цих випадках відповідальність за збереження цілісності товару несе транспортна компанія «Нова Пошта». Радимо подивитися посилку при її отриманні безпосередньо на відділенні Нової пошти, щоб переконатися в її цілісності. У разі виявлення слідів пошкоджень при транспортуванні, повідомте про це працівнику Нової Пошти і складіть акт прийому-передачі і претензії.

Якщо все ж у вас виникли якісь непорозуміння щодо замовлених товарів чи товар виявився з дефектами, можна це врегулювати декількома способами впродовж 14 днів після замовлення:


E-mail: ecofriendua@gmail.com
Телефон/ Telegram / Viber: +38 093 770 28 33
Соцмережі:
Instagram